Belépés
Hehh
... legalább nem unatkozok! Utána hazamentünk és "beájultunk" a medencénkbe és csak akkor jöttünk ki mikor jött a vihar! Jó nagy vihat volt és szerencsére esett is eleget! G...
bef.alakulás
Egy kicsit izgultam hétfőn,hogy mit fog csinálni USA a pénteki zuhi után.
Hétfőn az ázsiai tőzsdék szépet estek,az európai tőzsdék is,az amerikai tőzsdék viszont pluszba zártak.Biztos esik egy szépet 10.25-re.Kedden pozitívra fordult a hangulat,szinte az egész világ pluszba zárt.Emelkedik 10.26-ra,szerintem. ...
Lélekgyógyító utazás
Most két napig abból fogok élni lélekben, hogy ma benn voltam Szegeden. Annyi élményt, illatot, mosolyt és utcai képet szívtam magamba, amennyi talán elég lesz, hogy tartsa bennem a lelket, amíg itthon pötyögöm a dolgozatomat. Azaz az elkövetkezendő... minimum egy hétben. Holnap részletes beszámoló következik, ma már maximum fogmosás, zuhi és alvás.
Tavsan ...
Zuhi
Ellépek zuhanyozni, aztán indulok! Jó a kedvem és ezt ma ne rontsa el semmi és senki!!!!
Ma valamiért belémbújt a kisördög. De néha jó ez!!!!!!
Egy családi kaland
... éjszakai levegőt a tűz körül, amikor elkezdett esni. Felhőszakadás volt, mintha dézsából öntötték volna, és arra kényszerített bennünket, hogy mindent bepakoljunk a hatalmas családi sátorba. A zuhi csak 10 percig tartott, de ez elég volt ahhoz, hogy bőrig ázzunk. Amikorra a sátorban voltunk, teljesen elzárva az elemektől, az eső is csepergéssé enyhült. Túl késő volt, hogy átöltözz...
10. Nem hiszem el..
... Holnap hasizmozom kicsit. És valamelyik délután megyünk kolleganőmmel szaunába. Várom. Jót tesz a szervezetnek ilyen mocsok időben.
Ma ahogy jöttem haza a mamától, persze hogy elkapott a zuhi. 15percre lakik a megállótól. Mire odaértem a hajamból csavarni lehetett a vizet.A ruhámról már ne is beszéljünk. Mert persze, hogy nem tettem fel a kapucnit a kabátra és ernyőt sem vitt...
Szép munka :)
Holnapra ugye még emelkedik, aztán egy eséssel indítok Ez van.
Remélem nem egy újabb nagy zuhi lesz belőle mert megmondom az őszintétet nem nagyon érdekel a 'mélység titka'.

Burnsie miért bénák a befektetők?!Köszi

Hello, kellemes délutánt
Ma akkora zuhi volt a délelőtti órákban,

hogy egyik percről a másikra hömpölygött az úton a víz...

Mire beértem az eresz alá, bőrig áztam... ...
Baranyában ma-
... hidegfront okozhat átmeneti felhőzet-növekedést és szélerősödést. A folytatás ismét kánikulát ígér, folytatódik az igazi nyár!

Hajnalbana jégeső kopogására ébredtem. Jó nagy zuhi volt hírtelen. Azóta bús meleg van. Remélem holnapra vissza áll a strand idő. Eddig úgy van, hogy hétvékén a balatonon leszek. Hétfőig jó pihenést mindenkinek.

Blogtársaimnak.

Mindenkinek most jöttünk haza a kertböl, nagyon elfáradtam...
Megnézlek benneteket azt zuhi és esek is az ágyba szép álmokat ...
Este felé.....
... jár felénk és tudna-e segíteni mert Ő is zseni az ilyen dolgokban. Elég későn értem haza majdnem 10-óra volt. Azt hittem, hogy ahol la...
Visegrád-Silvanus
... használjak sok vizet,hiszen én lelkes környezetvédő vagyok.
Az éjszaka pihentető volt, bár a kispárnám nagyon hiányzott....reggell újabb wellness. kis úszás, bugyogás, úszás, gőzkabin, zuhi,szauna...nem bírtam sokáig,majd zuhi és pihinek aroma vagy inkább illatos kamra.
Jóléreztem magam, kezdődhetne minden reggel így.
Areggelifinom volt,svéd asztalos. Vittem a kis ...
Lócziné Márti AJÁNDÉKA !!!!!!!
... Ilonka!
Köszönöm azt a sok szépséget, amiket az oldalaimra tettél, nagyon örülök neki! Ez a profilod is gyönyörü szép lett, gratulálok!
Nálunk eddig tartott a 30 fok, már beborult, jó nagy zuhi készül, de a gép mellett biztosan nem ázunk meg!
Kivánok Neked nagyon szép és esőmentes délutánt! Szeretettel, Márti

Piroska látogatása...
... Szia Roni!
Nálunk tegnap jó zuhi volt, egy kicsit lehült a levegő.
Remélem nem viselt meg ez a nagy meleg.
Legyen kellemes szép napod és hétvégéd
sok puszi Piroska

"Nem nézem a na...
Rózsika-Donnára
Szia Drága Ági-mama!
Remélem jobban vagy? Délután, ha leszel kereslek. Most itt van a kislány unoka, mennem kell főzni.
Nálunk most lehűlt a levegő már volt ma egy nagy zuhi, meg az éjjel is esett és most is elkezdte. Én meg szédelgek.
Rózsikától szép üdvözlet
Szia Drága Klárika Barátnőm!

Nálunk most lehűlt a levegő már volt ma egy nagy zuhi, meg az éjjel is esett. Én meg szédelgek.
Talán ma délután vagy a hétvégén ki tudjuk egymást fogni a skype-n, most is van itt unoka, mennem kell főzni!

Petreczné Rózsika barátnőmtől
Szia Drága Barátnőm!

Babi levele
Szia Ágikám!
Köszönöm a látogatást.
Nálunk reggel volt egy jó kis zuhi, gondolom nálatok is. puszi.Babi

...
Most volt egy jó zuhi nálunk

szia kedves barátnőm most volt egy jó zuhi nálunk most el is borult további szép napot puszi ERZSIKE ...
tuti hétvége
... sikerült....remélem a szerda már tényleg augusztusi lesz.
Ma lenyírta a párom a fiatal füvecskét,nagyon jól néz ki, és egész jól erőre kapott. Be locsolni csak du. kellett,hiszen jó nagy zuhi volt előző este. A leandereket is megtépázta kicsit. A citromfának viszont semmi baja, bár ő szélvédett helyen van.
Egyre jobban tetszik a facebook.....jó sok infót lehet begyűjt...
1 2 3 4 5
Címkék: Lócziné Márti AJÁNDÉKA, Petreczné Rózsika, Kivánok Neked, Szia Roni, Szia Drága Ági-mama, Szia Drága Klárika Barátnőm, Szia Drága Barátnőm, Szia Ágikám, családi kaland, kicsit izgultam, pénteki zuhi, ázsiai tőzsdék, európai tőzsdék, amerikai tőzsdék, egész világ, hatalmas családi, zuhi csak, sátorban voltunk, szervezetnek ilyen, hajamból csavarni, eséssel indítok, újabb nagy, délelőtti órákban, másikra hömpölygött, folytatás ismét, igazi nyár, balatonon leszek, ilyen dolgokban, éjszaka pihentető, kispárnám nagyon, oldalaimra tettél, kicsit lehült, nagy meleg, kislány unoka, nagy zuhi, fiatal füvecskét, citromfának viszont, blogtársaimnak, elkövetkezendő, környezetvédő, pfcxllgdrclcw, spicecomments, szélerősödést, lélekgyógyító, kolleganőmmel, felhőszakadás, areggelifinom, kényszerített, dolgozatomat, szervezetnek, szeretettel, leandereket, mindenkinek, photobucket, folytatódik, barátnőmtől, medencénkbe, ciofcyyyiwh, hazamentünk, kepfeltolto, bclmyzeyulv, kezdődhetne, csepergéssé, bepakoljunk, citromfának, hömpölygött,